Påsklovet i mängder

Ger er en bildbomb från olika tillfällen och olika goa människor under lovet!

Har solat en hel del



promenader



Varit i staden och den riktiga storstaden





Åkt i min brors nya bil

...och bilåkning med annat folk

Haft kul med papper och andra små saker som finns i världen





 Lanat med två snygga brudar


vart lite slagsmål



Två outfits från veckan


Besökte en fin plats på kvällen och en dag vid stugan



Och så har jag ju såklart umgåts med världens bästa pojkvän också , dock inget kort på honom från veckan så får komma ett gammalt på mig och han.. snygga!



                ♥

Dunder bra looooooooov och livet leker!


Och denna dag har bestått av solning, varit ute , ätit glass och fotbollstittande med mitt tjejgäng!




Glassigt för glassen! ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0