En söndag fast ingen vanlig söndag!

Tjollahopptjollahejleverpastej gott folk!
Igår efter allt packandes och städandes så drog jag till min Filip , alltid lika bra de!
Tog lite pussochkram hejdå där , eftersom jag nu åker bort  ett tag , fjällen står på schemat , jag säger bara en sak SÅ JÄVLA UNDERBART! och så som jag längtat efter de nu senaste dagarna, passa väldigt bra just nu!
Så en heldags bilåkande , med lite händelser hit och dit , bilproblem , herregud trodde inte att vi skulle komma fram , datan gick sönder , pajja totalt arg tjej just då , och älgar hit och dit!
Kom även nyss in från lite pulkaåkning med grabbsen!
NU tar jag fram godispåsen och börjar njuta av veckan! 

Kan ju lika bra berätta nu att de kanske inte kommer så mkt inlägg dårå , kanske ploppar upp nått inlägg nån dag under veckan!

Så ha det så bra för det ska jag ha!



Filip♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0