Lång suuuuck!

Sista dagen vi hade framtidsdag i skolan idag då! 
Å jag blir bara mer och mer förvirrad och arg för nu vet jag inte vad jag ska gå?.. Orkar jag plugga massa i tre år till? eller jag ska välja nått utan så mycket plugg men vad ska jag då välja? Frisör har jag ju tänkt på men de är ju för många frisörer och hur kul är det att gå tre år i onödan på de och inte sen kan bli frisör? Och nått inom läkare ville jag ju också bli , men då ska man tydligen ha väldigt bra betyg, skulle ju ha mvg i allt när man är klar i gymnasiet  om man ska bli läkare och så mycket tid orkar jag inte lägga pluggandet på.. Så vad ska jag då välja? Teknik de är inget för mig. Och inte bygg och el och sånt där heller, och inge musik linje heller , Då finns det ju i stort sätt bara sam och natur som de är kvar?
Sucksucksucksuck på gymnasievalet!

Så jag hoppas nu på att jag får träffa Julia idag , så jag kan få lite uppiggande av henne!

Kommentarer
Postat av: julia

Har precis samma problem gumman! Tur att vi träffas sen och pratar lite skit;-)<3

2011-02-17 @ 17:09:49
URL: http://eskilssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0