... typ inge spec...

Vad/vem fick dig att skratta idag? em , kompisar
Vad gjorde du 8.00 imorse? Va i skolan typ

Vad gjorde du för 30min sen? åt mat
Vad hände dig 1993? Va inte född då

Tre ord varför du sist spydde? Mådde väl illa?

Vilken färg är din hårborste? svart , grön , och flera
Vad köpte du sist? en skjorta
Vad fick du senast i present? em jag minns inte?
Vilken färg är din dörr? Den är vit
Vart förvarar du dina pengar? i en slags grej, plånbok kanske?
Hur var vädret igår? Var väl , ganska fint?!
Vart kramades du sist? Skolan tror jag
Vad ser du fram emot? oj mkt det!
Vad är 15? Ett nummer?
Vilken skostorlek har du? hehe 35,36

Vill du klippa dig? nej , vill ha låååångt hår
Är du över 25? nej
Pratar du mycket? Jaaa jag brukar kunna prata lite för mkt ibland , beror ju lite på de!

Kollar du på Day's Of Our Lives? nej
Har ditt namn ett "x" i det? Nej
Känner du någon som heter Steve? nej
Hittar du på egna ord? ibland så kanske?!
Är du en typiskt svartsjuk person? nej inte direkt
Vad har du för mobil? HTC
Vem ringde dig sist? hmm , mamma kanske!
Biter du på naglarna? Aldrig i livet
Har du lockigt hår? nej men inte rakt heller
Vilken konsert ska du på härnäst? vet inte de ja!
Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? nån
Hur många gånger har du svurit idag? em nån gång kanske
Vilket ord/vilken mening säger du ofta? "Fatta man ju" , och även "shoo bre jalla balla bacon banan" idag!
Har du sett filmen 'Donnie Darko'? nej
Ska du jobba imorgon? haha nej
Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Filip
Vad borde du göra nu? Ta till vara på mitt liv och inte sitta här som ett stök
Har du något smeknamn? em ja lite olika sådär
Sover du mycket? nja när det behövs och måstes
Vilken är den bästa filmen du sett inom loppet av 2 veckor? vet inte
Vad ska du göra på lördag? Jag ska leka med min Julia! :DDD
När var du ute sist? Em idag
Har du gråtit idag? Nej
Är du en glad person? hehe jaaa jag är ju de!
Har du roligt nu? nja , de duger!
Vad äter du helst? hmm finns mkt gott så vet inte!
Vem var du med sist? em tjejorna i skolan typ?
Vad heter din mamma? Em jaani , jeanette
Vad är hela ditt namn? Lovisa Maria Tilefors
Tycker du om någon just nu? Absolut!
                                                                   

                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0