Tandläkaren!

Tog mig upp ur sängen för att åka till tandläkaren , de va segt på en lördag!
Kom dit och skulle komma in halv 12 men kom in fem i 12..
Sen skulle man ju rönka dom där jävla tänderna och eftersom jag får kvälningar så himla lätt gick ju de inge bra och för liten mun för att stoppa in den dör grejjen i aja fick i alle fall två bilder till slut , och då hade jag även fått 3 nya tänder , så då vart de till at florera dom så nu sitter jag här typ helt slut och rör inte på munnen i onödan för de är alldeles konstig i munnen får även inte äta på nån timme.
Jaaa det var väll mitt tandläkarbesök , tror jag hoppar att åka skidorna med julia idag , jag går nog och vilar en stund istället och sen måste jag städa mitt rum idag också , sen får jag se hur den här lördagen börjar och slutar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0