Lite annorlunda..

Hur bor du: I ett hus
Brukar du komma i tid: oftast ja
Hur lång är du: 160 typ
Kan du laga mat: Kan kan jag väll men frågan är om de blir så gott
Vad jobbar du med/pluggar du:pluggar.
Vad har du på dig just nu: Svarta jeans tights och en helt vanligt tröja ,rosa å svart!
Har du någon fobi: Jaa , vissa djur
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag väl!
Vilket är ditt senaste inköp: converes,tröja ,tights
Din favoritdryck på morgonen: hmm , jag gillar inte att äta å så på morgonen men jucie brukar funka.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mormor och morfar
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: Jadu , de minns jag inte riktigt
Vem snackade du med senast: Ja , mamma nyss
Varm favoritdricka: Choklad är gott.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola eller vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: vet inte
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jadu , tror det var ett tag sen , misstag gör jag nog ofta

Saknar du någon just nu JAA DET KAN MAN VERKLIGEN SÄGA!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Jadu , jag är väl inte sån som blir irreterad så lätt direkt. Men att va dryg när jag precis vaknat.
Någon jag stör mig på: Människor som beter sig illa.....
Intressen: Fotboll , vara med mina vänner , och finns väl fler saker
senaste person du kramade: Karla eller Klara
Senaste person du ringde: hmm , länge sen jag ringde nån tror jag, men marie tror jag.
Senaste person som ringde dig:Rebecca
Vad drack du senast: Saft
Vill du ha barn: När jag blir äldre ja!
 Längtar du till din nästa födelsedag: Jaa de är alltid nått man längtar till.
Har rakat dina ben någon gång: Nej verkligen inte , men jooo självklart!
Är du sugen på något nu: nja , lite hungrig
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen , tkr inte om kaffe
Använder du hudkräm: Absolut
 Attraheras du av män med skägg: Nejdå
Micro-pop eller poppa själv:
tkr väl om båda
Brukar du baka: Javisst!
Röstade du i det senaste valet:Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:jaa det är jag faktiskt!
Vilken låt lyssnade du senast på:Em Tonight.
Har någon annan sovit i din säng i natt: Nej enbart jag!
Vad tycker du är äckligt: Jaa , de finns väl en del saker som är äckliga...
Har du pengar på mobilen:
 Ehhh ja självklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0