Skitskitskit hit och dit!

Nästan så att de är årets sämsta dag hitills idag. Ingen bra dag nånstans! Allt i skolan suger! Allt går dåligt. Inge glad , trött och har ont i benen.. och dom blir aldrig nånsin bättre.. allt är bara allmänt jobbigt! Och oflyt i allt känns det bara som! och inte de sista och minsta men så hade jag skickat hem ett par byxor som jag nyss var och hämta , så som jag hade längtat efter dom, så var dom för stora och de finns inte mindre storlek .. barnkläder nästa... eller vadå?! Och blir ju inte dirket bättre över att jag ska plugga engelskan och tyska nu också heller... SKIT PÅ ALLLLLLLLT!

Nu vill jag ha helg och en jäkligt bra helg också skulle ju inte va fel alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0