Galet!

Tjollahopptjollahej!

Gårdagen kändes som jag hann med en massa grejjer , vaknade tidigt , hörde av mig till min bästavän och vi tog en galen cykeltur till aspen för att kika på innebandy, där vi fick oss goaskratt! Men nnenen där kan vi inte gå skilda vägar ,så vi tog en tur och handlade lite fika , under resan till affärn , landade vi i vattenpölar och även en tur i snön och då menar jag I snön! Färden hem var lika galen den också , fikar fika och myser en hel del med jullis!
Jag kan inget annat än att säga att jag älskar den bruden!
Proppa i mig lite mat och tog bussen till min pojke och hade en super myskväll där!
Och inte nog med så har jag absolut världens bästa pojkvän också!♥

Och en gullig familj som hämtade mig!


Nu ska ta ska jag mig en prommis sen lite plugg , sen ikväll tar jag ställning inför tv:n med solsidan, big brother och lite wallander kanske!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0