Don't think so much

Halloooooj folk som vill läsa en så otroligt tråkig blogg som min, börjar ta mina funderar på att ge upp de här , känns som att jag inte orkar blogga mer?! Har dessutom inte så mkt intressant att berätta för tillfället!
Och idag har varit en jobbig tisdga bara , har inte alls orkat brytt mig om något idag känns det som , sett ut som jag gjort , varit trött , inte orkat tänkt på nått.. bara rullat genom dagen!
Och inte nog med de så vill jag också kunna springa som alla andra nu , så less på de här!
Jag vill spela fotboll också.. hur värdelöst är inte de här?!
igentligen ska man inte klaga tänk så många som har det så himla mycket sämre ju .. men ibland måste man få gö de!

I alle fall så äre nått som är bra med dagen och det är att mina söta tvillingar fyller faktiskt 14 år idag!

Gratttis Tilda och ludvig!








Kommentarer
Postat av: Tilda

tack sötnosen ! :* <3

2011-05-03 @ 21:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0