Vart som helst när som helst

Vart ju som sagt var inte som det var tänkt!
Nämligen så att jag , jullis och Klara skulle in till TBS för att besöka lite och checka läget lite, först ville vi inte ens gå in för de kändes inte bra alls , men tog oss i kragen och gick in men där var de ju ganska så dött kan jag ju säga och sen skulle vi ta oss ut men så hade dom låst dörren och de va inte bara att låsa upp ska ni veta, jaja , med lite knep osv så kom vi ju ut så ingen besök på skolan men en dag på stan med tjejorna vart de ju, väldigt suveränt de också kan jag lova!

Imorgon ska vi besöka Uppsala igen fast med skolan dårå, lite evolutionsmuseum och sådär , kan ju bli najs om vädret håller i sig som de gjort dom senaste dagarna och eftersom vi var så trevliga och duktiga nior så fick ju vi sovmorgon imorgon också , de är så himla värt!


            Ér tkr jag om!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0