Jobbajobbajobbajobba!

Sitter här hemkommen från mitt jobb, den ni , jobbar på som sjutton jag medans ni alla andra chillar bara.
Första dagen har gått finfint, dock lite trött så har varit tvungen att syssel satt mig med något hela tiden för att inte somna , men de är ju bara bra , fysjutton vad som måste tjäna på ha mig då. Har skruvat i hop borrar och vettesjutton allt , fettat och oljat in hela mig känns det som! Börjar klockan 6 på morgon så är uppe med tuppen redan klockan kvart över fem jag..
Jobbade till och med övertid redan idag , lika bra det när jag ändå är i farten!
Mat på g nu! Haaareeee kära ni! :)
God damn you're beautiful!♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa Lundin

Sv; Åh nej du ! :) <3

2011-07-26 @ 19:21:05
URL: http://neaells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0