Överraskning

Herrejesus , överraskning kan man lugnt kalla det brudarna tog med mig på.
Felicia kom till mig halv fem och säger kom ut , jag traskar ut och där står hon med cykeln och jag frågar om jag ska ha cykel? då svarar kvinnan nej .. då började mitt huvud fundera ska jag gå medans hon cyklar, ehh?!
Neeejdåå , hon plockar fram en sjal och jag får vända på mig och hon knyter den för ögonen på mig, och sätter mig på cykeln och cyklar iväg i en jäkla fart. hon cyklar och cyklar , kan ni fatta vilken panik man han har då , ingen aning om vart jag var någonstans och hon bara trampar och trampar , kändes faktiskt som om vi cyklade runt hela Tierp. Nog om de , vi kom fram och hon leder mig till ett ställe och sätter mig på stol och tar bort halsduken från ögonen och där sitter jag på julias altan med min fina tjejor och dom har dukat upp tacos , muums! OCh vi chillade satan och prata sedan försvinner två av dom och kommer tillbaka med världens tårta , en riktigt frodig jäkel som dom säger! Vi fortsatte kvällen med allsång på skansen och myste med tända ljus i mörkret senare på natten! Heeeelt jäkla suveränt var det!
En sak ska ni ha klart för er att finare vänner än jag har kan man inte ha!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0