sommar sommar och sol havet och vinden och doft kaprifol

ojojoj , dagarna och lovet går och jag njuter för varje dag som går.
Ja men ska berätta lite kort här vad som hänt, i söndags åkte jag ner till stugan igen efter dagen hos hannis, åkte hem igen på måndagen och åkte in till stan och shoppa satan och åt mums på resturang med familjen , hämtade upp min fina pojkvän på vägen hem och tog med honom till stugan , vi har varit där hela veckan , badat , myst , kollat film, varit ute på sjön, åkt bil, varit i Öregrund! Sen tog vi oss hem till honom i fredags för att ta hand om huset i nån dag , vart kvar tills idag. Igår fick vi trevligt sällskap hem till honom, jaa? vad ska man säga suveräänt enligt mig!
Och att jag får ha världens finaste pojke , de gör mig lyckligast på denna jord! Utan han lever inte jag!
För den delen så hade vi 6 månader i fredags också , JAG ÄLSKAR DIG!♥















fångade lite fisk jag

sötpojken min









ibland känner mig sig bara så himla värdelös och dum... och tänker varför gjorde jag som jag gjorde, jaa man gör sina misstag så är det bara....

.....Och den där flickan jag har vid min sida där , kan ju va den bästa flicka på denna jord, fysatan vad jag tkr om dig ska du veta!♥


Kommentarer
Postat av: Linnéa Lundin

Fin du är !

2011-07-26 @ 13:09:37
URL: http://neaells.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Du som är fin sötfia! <3

2011-07-26 @ 15:22:21
URL: http://looviisaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0