Leva livet

Nu ska ni få höra en jävligt rolig grej , jag har haft det så jääkla bra ända från i torsdag tills denna fina måndag. just nu lever livet på som de bara ska , en glaaad lovisa här.
Därför tänkte jag berätta lite hur min torsdagskväll var och min midsommarhelg och min söndag och måndag.
Jo i torsdag fick jag en sötbrud hos mig på kvällningen , vi åt kakor och myste. Jag tog mig till stugan för att vakna upp där när det var dax för midsommarafton. Träffade min söta efterlängtade Karin på torsdags kvällen.
Fredag och midsommarafton var på g, jag började med en mumsig och mysig frukost med min familj , sedan forsatte den dagen med min familj och lite släkt med god mat osv. Mot eftermiddagen vart det tipspromenad med all dess folk i stugan och dans runt midsommarstången. Jag tog bussen hem för att åka vidare mot min fillerill som var gullig å lät oss alla människor komma till honom. Hade väl en tråkig stund där ett tag med gula bilen som sällskap sedan sattes partyt igång igen och vi körde hela natten ut. undeeeerbaaart!
Midsommardagen åkte vi familjen till Öregrund för att besöka andra familjer där med god mat och mys i öregrund och gräsö camping , underbaaart!
Men kan väl säga så att de var vi barn som tog hand om våra föräldrar den kvällen, hahaha!
Igår söndag var jag i stugan igen och solade, på kvällen åkte jag till min pojkvän och myste lite.
Jaaa , ni ska bara veeeta hur bra jag haft det och braiga vänner och en jävligt bäst pojkvän jag har!♥
Nu får ni detta långa inlägg ni kan bita i sedan ska jag berätta om min måndag och så ska ni få en massa bilder också!
Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0