Upp och ner!

Men hejsan längesen nu , är så när det är mycket här i livet!
I måndags var de sista dagen i skolan och vi åt pizza med klassen i alle fall , jag säger bara en sak , jag kommer sakna klassen , fybubblan... Sen hann jag bara hem och sola lite sedan åkte jag till min pojkvän och blev kvar där , vakna på tisdagen och hade en heldags tittande på fotboll , killarnas fotbollsturnering. Drog mig in till stan med 4 tåget och shoppade med mammi och bror sen har jag sovit där tills min hemska dag idag.... sjukhuset stod som först på schemat idag , nervös traskade jag dit och slutade i tårar så ungefär såhär känner jag idag , ledsen , men de rättar till sig så småningom... Sen fick jag uppmuntring med att äta mat på stan och lite kläder med mig hem.
Krångel har de varit också , hämtade min telefon på lagningen igår och fick lämna tillbaka den på lagning idag , suck! Hatar den, rent ut sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0