Vilken vecka!

Hej kära fina vänner!
Vilken vecka det varit säger jag bara , otroligt lång på nåogt sätt och helt suverän!
I måndags var vi lediga och jag spenderade min dag i stugan och med fotboll på kvällen.
I tisdags var vi på grönan heeeela dagen lång med klassen.
I onsdags var vi på bergstäckten , övningskörningskurs och en träff med mina tjejor.
I torsdags var det fotboll och ballunch och så var det den dagen man längtat efter något otrolig mkt , avslutning, bal , dans , party , umgås med härliga människor som finns på denna jord!
I fredags vaknade jag upp med tjejorna i husvagnen hos felician och sen en hel dag med främmande och god mat och tårta.
Igår lördag hade jag vickeluring hos mig hela dagen , barnvakt som sagt, vi badade å plaskade,solade,lekte med bilar, fikade, cykla och åt glass, myyys!
På kvällen åkte jag till min pojkvän och chilladeläget hårt, fick jordgubbar å så för att simon fyllde faktiskt år igår , massa grattis till honom! Och sen halvsov jag väl lite ibland... trött tjej åkte hem med bussen och dunkade huvudet i kudden och vaknade 10 idag för värmen , åkte vidare och kikade på lillPhilips match mot Söderfors , rakarns dom förlorade , men duktiga var dom ändå!
Ikväll äre partyyyyyyyyy som gäller , ska nog försöka ta mig en tupplur innan så jag orkar med en massa dans.
Brudarna kommer hit före också , lite förfekke som sagt!
Hoppas ni haft en fin vecka också! Ha en bra söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0