Hello

Slappdag , jaa de behövs!
I måndagskväll åkte vi gänget till filip , jag vart kvar till igår. Hem och snabb dusch och proppa i mig mat och iväg på bio med mina tjejor , mycket trevligt!
Vi kikade på baksmällan 2 , jag vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen , visst man skrattde den va rätt rolig men ändå inte en suverän film. Lite lik den första.
Och min snuva blir värre för varje morgon jag vaknar tror jag , imorse var det verkligen inte bra , min hals har även börjat blitt nå knas med.. sitter här med min fina kopp med te och hoppas på att de kan hjälpa.
Och bara för att jag blitt lite sjuker så har jag en gullig mamma som gör gotti till mig , banan, maräng,glass ,grädde och chokladsås, muuuums!
Förövrigt idag så har jag bara vilat, tittat två filmer ska nog titta en tredje snart, och tagit mig tupplurer också. Ganska tråkigt , och de gör mig en aning rastlös....
Men imorgon är jag nog på benen igen, hoppas jag!
Dom sa även på 8 hos stjärnorna att choklad hjälper mot allt, så choklad får sitta fint i min magen känner jag.
Hare!
Filip♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0