drömma ska man..

Dagarna går fort, söndagen är redan över snart och imorgon är det måndag igen och ännu en ny vecka och nya tag!
Min söndag har varit helslapp söndag , var först och kikade när tjejorna sparkade lite boll, kul å se , dock tråkigt att stå brevid , menmen sånt är livet också antar jag , men de blir nog ordning på benen snart , hoppas ska man ju alltid göra! jaja inge tjat och depp om de nu , ja efter en kall fotbollsmatch med mammi så åkte jag hem och fick lite mat sen en sväng till mormor och morfar och fika lite! Och så har jag hunnit kikat på de nya programmet stockholm-bålsta, rätt okej tycker jag!
Men nu dax att dra sig i säng om man ska orka med morgondagen!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0