Mitt i veckan!

Tjenixen sådär mitt i veckan!

Ja en onsdag som ingen vanlig onsdag , jag har haltat genom min onsdag eller ja blivit bärd osv. hände en grej bah!
Kanske ska förklara min lilla händelse för er som inte förstår den , det var nämligen så att jag skulle springa lite100 meter sådär , och så har inte jag friska ben som ni kanske hört men tänkte att jag borde kunnde pröva att springa det i alle fall, så vi står på startlinjen och börjar springa , jag känner hur farten stiger och då känns allt bra men så kommer jag till dom där 50 metrarna och vips sa det, mina ben försvann , de va som om nån högg av benen på mig , jag kunde inte stå upp?! jag säger bara vad hände där?... ganska galet.. Hoppas på att mina ben blir friska snart nu för jag är ganska trött på dom!

Nu raggar jag upp min pojkvän och dennis kommer och hämtar mig och sen åker jag med mäddiii och dom två pojkarna på bio i Uppsala , suveränt!



Pirates of the Caribbean ska vi nämligen kika på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0