Redan torsdag?

Redan torsdag och jag som nyss tyckte det var måndag då jag och julia åkte in till stan och satt och sa att oj vad mkt vi har framför oss den här veckan. Jovisstva... Som sagt var så vart vi kvar i stan i måndags efter biomyset , vi kikade bridesmaids , Bra film från min sida.
Tog en fet och galet god frukost på stan på tisdagen sen rullade vi hemåt och tog oss mot bergstäckten mot kvällningen med sköna typer. spöregnet öste ner över oss så vi tog mys i feliciashusvagn istället, funkade ju lika bra det!
Igår hade jag lite familjedag och åkte till sthlm och njööt bara , Hitta på en buss i Uppsala som gick till min pojkvän där jag sovit inatt, finfint!
Nu sitter jag här och ska bege mig mot min mormor och morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0