Hejhallå härliga fredag!

Äntligen är det fredag och de kommer en saknad helg som jag längtat till nå otroligt i en hel vecka nu!

Skola som vanligt , måste medge att skola på en fredag är ändå ganska skönt.. När man kommer hem och är lite små trött sådär å ska äta god mat å godis för de är jag jätte sugen på , och bara chilla lite!

Körde paintboll på idrotten idag , de var ju bara hur kul som helst , även fast jag fick lite ont i mina ben känner jag att den glada lovisa är tillbaka för att hon får röra på sig som vilat alldeles för långt tid! Blir lixom glad av att få springa runt och hoppa och fara och känna tröttheten, de är ju en helt underbara känsla ändå även fast det är jobbigt!
Min fredag blir nog till att den får bjuda på vad den vill eller jo de blir nog så att jag tänker umgås med en finvän vid namn Felicia sen , de brukar kunna höra till fredagar lite!
Annars ska jag bara chilla för de är nått jag behöver idag känner jag, måste gö de nångång också!
Va även tänkt att jag,marie och Karla skulle åka till stan men de hoppade vi!
jajaj , kommer nog lite mer hur min fredag blev sen nån gång...
Imorgon ska jag även till tandläkaren , asså kan ni fatta tandläkaren en lördag?? , de hör ju inte ihop bara..Helt sjukt. Hoppas på inga hål eller nått dårå!
Nu tänker jag gå ner och spela lite cod me min bror även kåååd som jag kallar det.. inte så lätt att veta vad allt heter jämt!


 
Vår!


Kommentarer
Postat av: Felicia

haha, kåd, du är alldeles för söt du! ;) <3

2011-01-14 @ 17:02:21
URL: http://enhemsk.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha , jadu kåd , de är nog nått för mig de, haha inte så lätt här i världen! ;) pusss<3

2011-01-14 @ 17:10:40
URL: http://looviisaat.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaaa! ;) nej det är ju inte det! ;) pusss! <3

2011-01-14 @ 17:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0