Födelsedag,bio,myspys, världens bästa pojkvän och nya äventyr igen!

Tjohooo!
I lördags åkte vi brudar till bäcklösen , haha jaa och chillade läget bara!
Kom hem runt 3 tiden , och fick ju då såklart börja min födelsedag med världens finaste vänner, helt suveränt från mitt håll! kramar och grattis hit och dit och sjöng lite för mig gjorde dom också!
Hem och sov och sen vaknade av att familjen kom in och sjöng och åt frukost på sängen med mig.
Dagen fortsatte och jag kände mig inte dugg äldre sen kom främmande och fillerill och firade mig lite med tårta!
En födelsedag som den ska va!
Fick min pudding kvar som sovsällis och vi vaknade och tog bussen hem till han och sen åkte vi in till stan och käkade lite på max och kikade på bio , myyyspyys hade vi! Träffade även nåra polare i stan.
Åkte hem till filip och vart kvar där tills idag tisdag och har nu plockat ur diskmaskinen och sådant där, ska gä mig i ordning nu för min tjejor tänker ta med mig på äventyr som jag inte har en aning om vad vi ska gö för äventyr nu... herrejösses! De ända jag vet är att jag ska vara i ordning tills halv fem. Spännande örrni , så de får lixom bli en överraskning för både er och mig nu , ni får höra senare!

Ha en bra dag för de kommer nog jag , kan inte bli så mkt annat med mina fina vänner!
Tjngtjing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0