-De är såhär jag lever

Hejsanhoppsan!

Tänkte försöka dra till med ett litet inlägg här , har inte tid med datan nu känner jag!
Igår kväll kom pontus hit , så jag ,johan och han var på väg ut på sjön så fick jag mig ett visst samtal och vände båten snabbt och skyndade mig till stugan för att hinna med mamma och pappa hem och sedan med bussen vidare till min fillerill med dennis och Madde, chillade fett där med dom och simon. Sedan fick vi oss en jävla springtur till bussen när vi skulle hem och den springturen satt inte fint nånstans , inte för någon av oss tror jag!
Idag åkte jag och mammi ner till stugan igen. Vi har varit på sjön hela dagen, så himla myyys!
Nu har jag nyss cyklat med mamma i sommarvärmen , nu ska vi nog traska ner till hamnen en snabbis sen får jag se om jag tar mig en bussresa hem till min pappa eller hur det blir!

Ha en bra kväll kära vänner!

Och ett krya på sig till min sötis julia som blitt sjuker, STACKARE! :(♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0