Don't forget me

åhhhhhhh kan de bli bättre att de är fredag idag?! nej det kan det inte.
Idag har vi varit och kört fotbollsgolf med skol if.
Jag mår typ dååligt just nu eller inte dåligt men de känns konstigt bara.. , ingen aning varför , men jaa så kan de va också! mitt huvud värker också , vill inte ens höra orderna du börjar nog bli sjuk lovisa! För det har jag inte tid med nu. Kan vara för att jag är döhungrig och trött också så jag hoppas på den anledningen?!
Nu ska jag vara tårtbud och åka hämta tårta och köööpa doooodis för jag är godis sugen, fysatan så gott med godis!
Sen får jag se vart min fredag tar vägen!
Och hahahah jag dör ludvig är så rolig!
Inte nog med de så saknar jag min sötfia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0