1 månad! ♥

Idag har jag och filip vart tillsammans i en hel månad! Känns igentligen som mycket längre tid!
Denna pojke är ju bland det bästa som finns! Alla dagar med honom är som en dröm , precis så som en dag ska vara, de är dagar man aldrig glömmer! Den dagen de vart han och jag  var och är den bästa dagen i mitt liv!
Han bra på alla möjliga sätt och vis , och min alldeles egna pudding , finns nog ingen gladare tjej än jag som får ha honom, han får mig till den gladaste tjejen på denna jord!
Hans leende och blick är som att se en sol skina , de får mig att lee! Skulle kunna titta på honom i evigheter , vill inte släppa min blick från honom , Han är de finaste jag vet! I hans famn och närhet känner jag mig trygg! När han håller om mig eller håller min hand vill jag aldrig släppa taget!
Jag skulle kunna säga att jag älskar honom tusen gånger om!
Skulle man behöva säga varje sekund att man älskar nån skulle jag aldrig kunna göra det till honom för då skulle jag aldrig hinna andas!
Hur jag kunde klara mig utan dig förr , de är ofattbart , för utan dig klarar jag mig inte! Du är som mitt hjärta , utan dig och dina andetag, inget jag!

  

För varje slag
mitt hjärta slår,
Så hoppas jag
att du förstår.
Att varje slag,
det slår för dig.


So just hold my hand and never let me go!


Jag älskar dig!♥ 


Kommentarer
Postat av: Maddee

åhh jätte fint skrivet, lovisa!

Grattis till er! ;D

2011-02-22 @ 23:01:23
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åhh tack så mycket madde! :D

2011-02-22 @ 23:17:31
URL: http://looviisaat.blogg.se/
Postat av: nathalie

åh ni är verkligen hur fina som helst tillsammans! :)

2011-02-22 @ 23:25:21
Postat av: Lovisa

åh tack så mycket Nathalie! :)

2011-02-22 @ 23:28:54
URL: http://looviisaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0