Dag 1- Om mig!

ehh jaa vad ska jag säga om mig själv?
Alla vet väl det mesta om mig som läser min blogg skulle jag väl tro...
Och dessutom känns det ju lite töntig att skriva jag heter lovisa och jag har en bror och fyller 16 den 3 juli. Bor i ett hus och vad brukar jag göra? jo jag brukar väl umgås med mina vänner , stadstripper och myskvällar med vännerna och sisådär, de är väl de jag gillar att göra också! Jaa vad ska jag mer säga om mig själv jag är väl för det mesta alltid glad , skrattar väl mkt och inte dirket så att jag ofta är sur och arg på nån och så,de kan jag inte va! Spelade fotboll men den karriären är nog över tyvär, jaja de är väl typ jag de!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0