Good days!

Herregud , fulladagar!
I fredags ringde en gullig liten pojke och fråga om jag ville leka med honom ,så jag traskade till mina småpojkar och spelade wii och lag lite pussel och busa!
Igår lördags var jag på kalas , Eva-Lena fyllde år , så fick tårta och mat där , Grattis till henne! Sen åkte jag hem vid sex och gjorde min i ordning lite och åkte iväg med fint folk på lite festfestfest! Trevligt!
Idag söndag , har jag soooovit en jävla massa kan jag lova och så har jag hunnit varit till Uppsala och kikat när min bror spelade match!

Även så har en otroligt jävla bra vän hunnit fyllt hela 16 år också!

 

                   GRATTIS SÅ HÄR LITE EFTER HÄR MIN ÄLSKADE VÄN! ♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hihi tack älskade vän, puss på dig!! <3

2011-02-20 @ 22:04:01
URL: http://enhemsk.blogg.se/
Postat av: Lovisa

thihi , så lite så! pusssss på dig hjärtat! <3

2011-02-20 @ 23:48:25
URL: http://looviisaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0