Biomys!

Äntligen fredag och helg, sköööönt!

Igår var jag på möte med fotbollen , och jag fick plötsligt nån form av ångest , att jag helt plötsligt inte alls vet om jag ens vill spela fotboll längre , för när jag tänker att jag ska träna fotboll så känner jag bara jobbigt, och tänk att träna varje helg, jag som redan tkr att helgen är för kort... dessutom mina ben , kommer dom palla med de när det gått över att halvår nu och inte är bra?! samtidigt tänker jag men jo jag ska pröva och ge de en chans , och jag som hela tiden sagt att aldrig att jag ska sluta med fotboll , vad har hänt?!
jaja det ordnar väl sig , får tänka och grubbla på saken antar jag!

Dagen idag har varit skön och rullat på bra i alle fall!
Senare tänker jag åka till Uppsala med en vän och kika på bio och mysa, dunderbra just denna fredag känner jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0