Första skoldagen!

Första dagen i skolan var ju helt okej , gjorde väl inte så himla mkt kan man väl säga, mötte Karla vid korsningen som vanligt som jag gör sällskap med varje morgon,de var super att se den tösen igen , har ju inte träffas på ett tag nu , så hon var saknad , menmen  kom först till skolan och fick höra att vi skulle ha hk direkt på morgonen så det var bara att ta traska steg mot aspen , vart lite sena men inte vårt fel att vi inte visste det. Sen fortsatte väl dagen med lite tyska,engelska och matte! Jag ska även åka bort när vårt första nationella engelska prov är , känns ju inte nå vidare men sånt är livet, lite ledighet istället lär ju inte göra något! Sen drog vi oss hemåt och har väl inte gjort någonting alls idag , har hunnit gjort lite våfflor med mamma , mums! Nu ska jag nog ta mig till att kika på nån film , kände mig sugen på de faktiskt. Ska även umgås lite med min bror som är hemma idag! Senare tror jag nog att jag ska ta mig en liten promenad , eller hitta på något annat i alle fall!

Höööööörs!





Ja , jag och karla var hk-partners idag, pizza var det som stod på schemat, det här blev väl vårat resultat!
Ehh gott?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0