Kalaskalaskalas!

Tröttdag , skolan som alltid , åkte skridskor på idrotten , roligtroligt!

Kom hem drog fram skidorna och på med kläder och upp till vallen för att åka skidor med min Julia!
Jag bara älskar den bruden , hon är bäst!♥

En trevligskidtur vart det , sen hem och slängde i mig lite mat och tog en dusch för att åka vidare på lite 17 årskalas , min pappas kusin var de som fyllde idag , så grattis till Jonte! 
fick massa gott , både smörgåstårta och tårta , tur att man åkte lite skidor innan då!
Nu ska jag pluggapluggaplugga eller nej juste jag är död idag så jag tänker gå och sova, de ända rätta känner jag!

 

Födelsedagsgrabben!          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0