Dansa soldansen!

hojhoj kära folk!
Himla tråkigt väder tkr jag... vill haaa soool nu, de är ju sommarlov.
jaja , den tittar väl kanske fram snart någon dag.
Igår vart de snabba ryck in till stan med Felicia , åt lite och så och åkte upp på gränby för att hämta hem min käääära mobil eller ja så kallade käära , den är idiotisk entligt mig menmen den är tillbaka på det gamla nu.
Sen var det dags att ta tåget hem , hann bara komma fram till Tierp så hämtade mammi upp oss och jag åkte till månkarbo till min pojke.  Vi myste lite i regnvädret.
Idag är det lördag och jag tänker ta mig i kragen och åka upp på fotboll , för min kära Emilia ska spela mot Tierp idag. Rakarns så jag saknat henne.
Sen återstår det att se vad min lördag går åt till!
förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0